یکشنبه 15 مهر 1403
«جهش تولید با مشارکت مردم»
آخرین بروزرسانی: 1403/07/04 10:30

 

گروه‌های چهارگانه سامد:

                                             

  1. گروه ارتباطات و مشاوره:

اولین سطح و لایة ارتباطی در سامد گروه ارتباطات و مشاوره است. از جمله وظایف این گروه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتباط فراگیر و مستمر الکترونیکی با مردم بر محور تکریم ارباب رجوع؛
  • مشاوره و راهنمایی به متقاضیان؛
  • ثبت، انتقال و انعکاس صحیح و کامل تقاضا؛
  • اطلاع­رسانی به متقاضیان از پاسخهای داده شده از سوی سازمانها؛

 

  1. گروه نظارت و پیگیری:

وظایف این گروه به شرح زیر است:

  • ارجاع موارد ثبت شده به سازمانها و ادارات متصل به سامد؛
  • پیگیری و نظارت تا حصول نتیجه با رویکرد حل مسئله؛
  • ایجاد هماهنگی بین دستگاه­ها از منظر پاسخگویی؛
  • نظارت بر عملکرد دستگاه­های اجرایی و مدیران از منظر پاسخگویی؛
  • شناسایی و انعکاس خلأهای قانونی‌گریز از پاسخگویی؛

 

  1.  گروه گزارش گیری:

وظایف این گروه به شرح زیر است:

  • تهیه و تنظیم انواع گزارش­های دوره ای (روزانه و ماهیانه و فصلی و سالیانه)؛
  • تهیه و تنظیم گزارش های موردی ودستگاهی.
  • دسته بندی و تهیه گزارش موارد ثبت شده بر اساس ماهیت (درخواست، شکایت، گزارش ... )
  • شناسایی و ریشه­یابی مشکلات و ارائة راهکارهای اصلاحی بر اساس پیشنهادات مردم؛

 

  1.  گروه پشتیبانی و فناوری اطلاعات:

گروه پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات وظیفة ایجاد هماهنگی لازم در زمینه­ های الکترونیکی اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را به عهده دارد. از جمله مأموریت­های این گروه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل، مدیریت و توسعة بستر ارتباطات سامد؛
  • پشتیبانی و حفاظت از بستر ارتباطی؛
  • گسترش بسترهای فناوری اطلاعات سامد در دستگاه­ها.
  • تهیه گزارشات فنی مختلف.

 

تنظیمات قالب